keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

I guarantee you'll miss me, cause you changed the way you kiss me

'
Moi! Mä fiilistelen Oonan viime postauksessa ollutta biisiä ihan täysillä, se on tosi hyvä! Eilen meillä pidettiin vihdoin tuparit (muodikkaasti vuoden myöhässä :D), ja meidän kaveriporukkamme tapaan ruokaa oli paljon! Katsottiin Perfume: The Story Of A Murderer ja Burlesque. Ensimmäinen leffa oli hyvin... omalaatuinen, mutta hyvin toteutettu. Ja Burleski on yksi mun lempielokuvista, sen musiikki on parasta! Mä suosittelen katsomaan molemmat jos et ole vielä noita nähnyt.




Päällä tupareilla oli mekko Monkista, neule Kapp Ahalista ja kengät Blizzistä. Toi mekko on shoppailureissulta Oonan kanssa ja yksi mun tämän kesän lempivaatteista! Pure love <3


Tämä possu oli hyvin suosittu tupareilla, sain sen viime jouluna pikkuveljeltäni ja nimesin sen Miss Piggyksi :). Huomatkaa söpö rusetti!

<3Emilia

Listen to this: Burlesque Soundtrack

4 kommenttia:

  1. nonni, vihdoinki noi tuparit! :---D oon ylpee susta! -ihku oona

    VastaaPoista
  2. hei leidit ! tykkään teiän blogista muchogrande ! oisko sitä mahollista saada bloglovinii ? :--) helpottais ainaki mun seuraamista paljon.

    VastaaPoista
  3. nyt meiän blogi on siellä, toivottavasti toi widget toimii ja pääset seuraa meiän blogia tota kautta :) -Emilia

    VastaaPoista