keskiviikko 21. syyskuuta 2011

It's alright, I'm getting dizzy, just enjoy the party

Hey! Now it's time for the promised bag post, where I show and tell you something about all of my bags :D There aren't that many of them, I know I could own more arm candy...

The three brown bags are all from flee markets, the lovely and bigger-than-it-seems granny bag is from Globe Hope.

The brown little Puccini and blue bag are from Mum, the white one was a subscriber gift from Trendi (a pretty bad gift if I may say so), and the black Mickey Mouse bag I got from some town in Finland, can't remember which one exactly :D I'm going to take the white bag and the Mickey Mouse to the flee market, so if you want them, tell me :)

These are my personal favourites: my newest baby the black Longchamp, the white bag from the flee market, the gorgeous little ballerina bag from Kätevä messut, and my everyday bag from Gina Tricot.


I have many fabric bags (some of which are not photogenic), and here are my favourites: the top one is from London, the black and white one from Marimekko, the Barcelona one was a souvenir my family brought me from surprise surprise, Barcelona :D The Batman print I made myself and sowed it on a bag from Valintatalo.

Here is a happy me with my KappAhal cardy, Monki dress and my bags :)
I didn't photograph my traveling bags, the bags for my laptop and camera, or the really old and dirty fabric bags, but I think you'll manage without pictures of them :D Of course I'm still missing an essential bag...

...which is this beautiful saddle bag from Adax. This babe will arrive at work, hopefully soon!


Translation: nyt on vuorossa se luvattu laukkupostaus, jossa mä näytän teille kaikki mun laukut ja kerron niistä jotain. Niitä ei ole niin paljon, mä tiiän et mulla vois olla enemmän silmänruokaa käsivarrella...
Kaikki kolme ruskeaa laukkua on kirppareilta, tuo ihana tilaihme mummolaukku on Globe Hopesta.
Ruskea pieni Puccini ja sininen laukku on äitiltä, valkoinen yksilö oli tilaajalahja Trendiltä (aika huono lahja jos saan sanoa), ja mustan Mikki Hiiri -laukun ostin jostain Suomen kaupungista, en nyt muista ihan että mistä :D Mä aion viedä tuon valkoisen ja Mikki Hiiri -laukun kirpparille, joten jos haluat ne, niin kerro mulle :)
Nämä on mun henkilökohtaiset suosikit: musta uusin vauva Longchampilta, valkoinen laukku kirpparilta, upea pieni ballerina-laukku Kätevän messuilta, ja mun jokapäivän laukku Gina Tricotista.
Mulla on useita kangaskasseja (osa joista ei ole valokuvauksellisia), ja tässä on mun suosikit: ylin on Lontoosta, mustavalkoinen Marimekosta, Barcelona-laukku oli tuliainen mun perheeltä yllätys yllätys, Barcelonasta :D Batman printin mä painoin itse ja ompelin Valintatalon kassiin.
Tässä on onnellinen minä mun KappAhalin neuleen, Monkin mekon ja mun laukkujen kanssa :) Mä en kuvannut mun matkalaukkuja, mun laukkuja läppärille ja kameralle tai mun tosi vanhoja ja likaisia kangaskasseja, mut ehkä te selviätte ilman kuvia niistä :D Multa puuttuu kyllä vielä olennainen laukku... joka on tää upea satulalaukku Adaxilta. Tää ihanuus tulee töihin, toivottavasti pian!

<3Emilia

Martin Solveig & Dragonette - Hello

5 kommenttia:

  1. huu i want the mickey bag!!! :D tarviin laukkuja....perry palvelee uskollisesti mut tarviin pienempiä :'D
    -wulle

    VastaaPoista
  2. wulle: saat sen sitte, jos sua ei haittaa et siinä on tosi pienet jämät purkkaa hihnassa :DD -Emilia

    VastaaPoista
  3. no ei haittaa pikkuvikoi :D
    -wulle

    VastaaPoista
  4. mä haluun nähä ton valkosen! jos et oo viel vieny sitä kirppikselle... :D haluisin jonkun kivan valkosen :)

    VastaaPoista
  5. Luuris: en oo vielä vieny noita nii saat sen jos haluut :) -Emilia

    VastaaPoista