lauantai 10. syyskuuta 2011

My heart's a stereo, it beats for you, so listen close

Hey darlings! For the last couple of days it's been cold enough for me to wear my lighter autumn coat (the warmer one is my beautiful black trench), and I put my pair of Cheap Mondays on today after a very long break from jeans. My outfit for work took on a boyish tinge after I added the hat I bought from H&M today :)

Hat and white shirt H&M, black top Gina Tricot, belt Pieces, jeans Cheap Monday, and necklace KappAhal.



I've been looking for a hat for a long time, and I love this one! What do you think? :)
 I told you yesterday that I'd bought shoes to replace my very worn out pair of ankle boots from last year, and here they are! Now I have all the shoes I need for the winter (if I get to go to Lapland I'll need a really warm pair of shoes, but those I'll get in December) :D

My new baby is a gorgeous, comfy pair of Wonders <3

For comparison, the pair from last year :D

The reason I went to H&M was to buy new pairs of tights, when I saw the hat :D I got the shoe grease from work so that I can properly take care of my leather shoes.

And now, the famous Miss Piggy will model my new hat for you :D

So this is what I did most of the evening... Notice the very fashionable old sock :D The whole house smells of honey now!
Translation: Parina viime päivänä on ollu tarpeeksi kylmä et oon voinu pitää mun kevyempää syystakkia (lämpimämpi takki on mun ihana musta trenssi), ja mä laitoin tänään mun Cheap Mondayt päälle pitkän farkuista pidetyn tauon jälkeen. Mun työasusta tuli vähän poikamainen, kun mä lisäsin siihen tänään ostetun hatun H&M:stä :) Hattu ja valkoinen paita H&M, musta toppi Gina Tricot, vyö Pieces, farkut Cheap Monday ja kaulakoru KappAhal. Oon etsinyt hattua jo kauan, ja mä rakastan tätä! Mitä mieltä te ootte? :)
Mä kerroin teille eilen, et ostin uudet nilkkurit korvaamaan mun hyvin kuluneen parin viime vuodelta, ja tässä ne on! Nyt mulla on kaikki kengät, mitkä mä tarvin talveen (jos mä pääsen lähtemää Lappii nii mä tarvin tosi lämpimät kengät, mut ne mä ostan sitte joulukuussa) :D Mun uudet vauvat on upeat, mukavat Wondersit <3 Vertailun vuoksi ne kengät viime vuodelta :D
Syy miks mä menin H&M:n oli se, et mun piti ostaa uudet sukkahousut, sit mä näin sen hatun :D Kenkärasvan mä otin töistä et voin hoitaa mun nahkakenkiä kunnolla. Ja nyt, kuuluisa Miss Piggy esittelee teille mun uutta hattua :D Tätä mä tein suurimman osan illasta... Huomatkaa tosi muodikas vanha sukka :D Koko talo tuoksuu nyt hunajalta!

<3Emilia

Gym Class Heroes - Stereo Hearts

3 kommenttia:

  1. ahaa.. sun kenkätyyli on siirtyny vähän miehekkäämpää suuntaa? :D tai jotai... mut kivat! :)

    VastaaPoista
  2. No tosi naisellisissa stiletto korkkareissa on aika vaikea siivota :D
    -Emilia

    VastaaPoista