tiistai 6. syyskuuta 2011

You're my river running high, run deep, run wild

Hi! I got to decorate one of our shop windows again, you can imagine how hot the shoes get when the sun shines on them all morning :D So, I saved the ones that had been there for some time and replaced them with new ones... And added new pairs that had just arrived to the shop :) It's so much fun!

Cardy J&C, t-shirt Gina Tricot, shorts H&M, necklace Lindex, and boots from work.




I love those little perfume sample cards that you get from boutiques selling cosmetics, and I've gathered quite a collection for myself :D


The perfume I want next:

It smells so good! <3
So today I gave up and went to buy the fox knit I told you about a couple of posts back :D I can't wait for the weather to get cold enough for me to wear this babe!

Wonder sheep :)

I recommend you to go check out http://weheartit.com/ if you haven't visited it yet!
Translation: pääsin tänää somistamaan yhden ikkunoista töissä, voitte kuvitella miten kuumiksi kengät tulee kun aurinko paistaa niihin koko aamun :D Joten mä pelastin ne, mitkä oli ollu jo jonkin aikaa siel ikkunassa ja vaihdoin ne uusii... Ja pistin samalla just liikkeesee tulleita pareja mukaa :) Se on tosi hauskaa! Neule J&C, t-paita Gina Tricot, shortsit H&M, kaulakoru Lindex ja saappaat töistä. Mä rakastan niitä pieniä hajuvesinäytekortteja mitä saa kosmetiikkaliikkeistä, ja oon hankkinu itelleni jo aikamoisen kokoelman :D Hajuvesi, jonka haluun itelleni seuraavaksi on Marc Jacobsin Oh, Lola! Se tuoksuu niin hyvältä <3 Tänää mä luovutin ja kävin ostamassa sen kettupaidan mistä kerroin teille pari postausta taaksepäin :D Mä en malta oottaa et säät kylmenee tarpeeks nii et mä voin käyttää tätä murua! Mä suosittelen et käytte kattomassa ton osotteen jos ette ole vielä!

<3Emilia

Lykke Li - I Follow Rivers

2 kommenttia:

  1. ääää mäki haluun shoppaa :( mut ei oo ku n. 15e tilillä... hups :D
    p.s. jeeee, tajusin ettei mun tarviikkaa olla anonyymi, ku mul on Google-tili ^^ kiitos Maken, joka ei salli omaan blogiinsa anonyymeja... :D

    VastaaPoista
  2. Luuris: saahan sillä 15 eurolla jo jotain :D ja se on ihan hyvä vaa et sul on oma Google-tili :)

    VastaaPoista