keskiviikko 7. joulukuuta 2011

I don’t wanna rule the world, just wanna run my life

Heeippa ihanat :----) 
Jotenki on ihan maanantai-fiilis, sen sitä saa ku on pidennetty viikonloppu, ei sillä et mä valittaisin...
Kokeet meni yllättävän hyvin, olkaa ylpeitä. Mä oon! 
Ja hei, ostin vihdoinki tänää sen kultasen kynsilakan mistä oon puhunu ihan liikaa :---D ja voin kertoo, et tää on täydellistä.

H&M, Golden Treasure
Pahoittelen, että ei ole omaa kuvaa siitä, mutta mä syytän Suomea. Aina on pimeetä kun pääsen kotiin asti koulun penkiltä...
Ps. tiiättekö sen tunteen kun tulee joku täydellinen ohjelma, joka jää kamalaan kohtaan, eikä tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi? Nii, damn you Gossip Girl season 5, eihän siihen seuraavaan jaksoon ole kuin kuukausi... kamalaa





Monet teistä tietääkin, että tatuointi olis haaveissa, joten aattelin heitellä teille nyt tänne muutamia tatuointeja jotka kiinnostais nyt eniten, haluisin kuulla mitä mieltä te ootte niistä :---) jotenka mielipiteitä kehiin ihmiset!















kuvat weheartit

Palautetta ihmiset, haluun tietää mistä tykkäätte :------) 

Kivaa keskiviikon jatkoa kaikille,

<3oona




4 kommenttia:

  1. oijoi toi pikku ankkuri on tosi nätti :) sulla taitaa vielä kestää pitkään toi tatuointiprojekti :D
    -wulle

    VastaaPoista
  2. wulle: niinpä, se on ihana :---) ja kyllä mulla on aika varma idea jo minkä otan ja mihin :--)
    -oona

    VastaaPoista
  3. muut kivoi, mut toi rusetti oli aika kaamee :0

    VastaaPoista