sunnuntai 22. tammikuuta 2012

I can't push rewind

Heeippa! 
Voi tuska, mä oon taas ihan ihmeellisesti mukana näissä vaalijutuissa, kattelen ihan innoissani tota ääntenlaskuohjelmaa :-----D olin tänää Emilialla, ja siellä käytii kokoajan terapioinnin lomassa kattelemassa tilannetta, ja nyt ku sitä kattelee, ni hyvältä näyttää! :--) 
Tehtiin Emilian kanssa kannet mun uuteen kalenteriin, kesti se pari viikkoa, että tajusin ettei mulla ole kalenteria :---D siitä vaikka kuvia huomenna, jos vaikka tajuaisin ottaa niitä päivänvalon aikana :p
Huomenna mennää tutustumaa ja kuuntelee opiskelujuttuja taas siinä aamulla, ei oikee jaksais toi aamuherätys innostaa :---D ja pitäs tosiaa kirjotella niitä esseitä (mm, monikko<3), koska tunnetusti mä en viikonloppuna niitä tee :---D eikä tääkää ollu poikkeus










Tää on niin sellanen juttu mihin mä voisin panostaa :---D tai siis, on sellasii hetkiä että vaatekaapista ei löydy mitään sopivaa, vaikka se on ihan täynnä ja sitä rataa...en taida olla ainoa?


kuvat weheartit

<3oona

Seuraatteko te vaalijuttuja, vai meneekö toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos? Kävitkö äänestämässä?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti