torstai 5. huhtikuuta 2012

Galaxies

Heeippa! 
Niin, tänään on ollut suht jumituspäivä...heräsin aamulla puoli viideltä, koska työt alkoi kuudelta, ja niillä kolmen tunnin yöunilla ei kauheen pitkälle päästy :--D 
Törkee väsymys iski kun pääsin kotiin asti, ja nukahinkin aika nopeasti...ylläri sinänsä
Mut oli kyl kiva olla töissä, ettei tuu vaa istuttua kotona, saa kerrankin jotain aikaan! 
Huomenna tehdään sitten tortilloja (jos et sattunu vielä tietämään, ne on mun lemppariruokaa :p) joten oon ilonen! Ruoka on kaveri. 
Sitte jos myöhemmin olis Emilian kanssa, toi terapionti kutsuu taas (jotain tekemistä ehkä sen kanssa, että mun lattia on oikeesti lehtien peitossa, ku ne pitäis käydä läpi...) Pikkuhiljaa hei! 
Ja miten voi olla mahdollista et mua väsyttää nytkin aika paljon? tuska
No, mä lähen tästä jumittamaan jonnekkin muualle, näkyillään ihanat :--) 

Ainiin! Jos teillä on jotain postausehdotuksia mielessä, kertokaa ihmeessä! Eli jos on jotain mistä te haluisitte, että me kirjotetaan, ni kommenttiboksiin vaan viestiä :---) 












pictures from StyleSaint
picture for weheartit.com

// I'm feeling little tired today, since my day started at 4:30am, because I had to work. So my day has basically been all about work, sleeping and eating. 
Tomorrow we're doing tortillas, and I'm so happy, because they are my favourite food! 

And by the way! 
tell us what you'd like to read about, we'd love to hear your ideas for our next posts! :--)


<3oona





ps. oon jotenkin ihmeellisesti rakastunut tohon Galaxy-kuvioon vaatteissa, ja oikeestaa melkeinpä missä vaan. oivoi. Anyone else?


2 kommenttia: