tiistai 1. toukokuuta 2012

So dive in this new beginning

Heeeippa! 
Noniin, oli muuten hyvä vappu! :--) 
Mä lähin siis viettämään vappua ilman suunnitelmia, eli lennossa keksittiin kaikki :--D
Vappuaatto meni Moonalla kaveriporukalla grillatessa, jutellessa, pelaillessa ja ihme leffan kattomisessa. 
Tänään lähdettiin vapputorille. Oli kyl hienoo päästä pitkästä aikaa vapputorille, en tosiaan muista millon viimeks olin siellä kierrellyt :--D Pienellä porukalla kierrettiin, ja päädyttiin melkein heti syömään Santa Fé:hen :---) Jokatapauksessa oli hyvää ruokaa ja hyvää seuraa, ei vois mennä paremmin :--) 
Sen jälkeen kierrettiin tori vielä muutamaan kertaan, ja lähdettiin Emilialle. 
Myöhemmin lähettiin käymään satamassa Emilian ja Elinan kanssa.



näin tapahtuu ku oona saa kameran...



tää on pieni arvoitus


Jokatapauksessa, toivottavasti kaikilla oli yhtä hieno vappu ku mulla :----) 

<3oona


!! biisi


4 kommenttia:

  1. oon paras ottamaan kuvia!! :D
    ps. kävikö pläts?
    -wulle

    VastaaPoista
  2. huh, ei järkytyksiä ! :---D ootte ihania ! ps. mun hiukset on selkeesti aina hyvin.....

    VastaaPoista