maanantai 13. elokuuta 2012

Feel the love

Heeippa! 
Niinkuin eilen lupasin, tässä on se postaus sunnuntain Lontoon käynnistä :--) perheellä oli Lontooseen menoa, joten hyppäsin kyytiin! Tämän matkan tarkoituksena ei ollut shoppailla, vaan mennä vaan vähän katselemaan millaista siellä on, ja ottamaan muutamia valokuvia (mm, ei jäänyt ihan muutamaan...)
Ilma oli aivan mieletön, aurinko paistoi täydeltä terältä, ja oli tosi lämmin, lisää sellasia vielä?

Jätettiin auto kauemmas Lontoon keskustasta, ja lähdettiin tubella Piccadilly Circukseen, ja sieltä käveltiin eteenpäin. Voitte vaan kuvitella, kun olen aina halunnut käydä Lontoossa, että millainen tyhmä hymy (okei, virne) naamalla oli koko matkan ajan..onko hassua sanoa, että kaikki näyttää Lontoossa paremmalta?

Eli käytiin katselemassa joitain nähtävyyksiä, eli isoimmat nähtävyydet täytyy käydä katsomassa toisella kertaa ystävien kanssa, jotka ovat luvanneet tulla moikkaamaan minua tänne! :--)

Käveltiin Leicester Squarelta eteenpäin, ja huomattiin, että yhteen paikkaan oli kerääntynyt (normaalia) enemmän ihmisiä, ja niin, siellähän se olympiamaraton olikin sitten meneillään :---D fiilis oli aika käsittämätön, vaikka itse en nähnyt muuta kuin juoksijoiden päälaet. 

Joku kysyi edellisessä postauksesta, että millainen perhe minulla on: perheessä on isä, äiti, pieni tyttö ja suloinen koira :--) hirveästi en heistä infoa anna, koska he haluavat pitää itsensä nimettöminä ym. :--) perhe on aivan ihana, olen varma että viihdyn heidän kanssaan sen vuoden! 

Huomenna on ensimmäinen 'oikea' työpäivä, silloin on molemmat vanhemmat töissä, ja minä heilun tytön kanssa kotona leikkien, askarrellen ja kokkaillen :--) 



















leikin turistia

















täällä on parhaat leivät, en pääse vieläkään yli siitä kuinka hyvä mun tonnikalaleipä oli...








jep, oli ihan pakko hankkia tämä :---D ensi lontoon reissua varten! 






mun ilta jatkuukin näiden kanssa, näkyillään ihanat :--) 

<3oona

ps. tekis mieli nähdä The Hunger Games uudestaan..anyone else?


2 kommenttia: