perjantai 31. elokuuta 2012

What you know

Heeipppa! 
Nonii, oon vakuuttunut siitä, että se syksy on nyt saapunut tännekkin, mä oon jäätymispisteessä (jo nyt), katellaan nyt, jos vaikka pitäs ostella lisää jotain kivoja neuleita (mm, kylmyyden takia vaan...hehe)

Leivottiin eilen Empun kanssa keksejä. Eikä ihan mitä tahansa keksejä, vaan sellasia ihania mitä myydään Subwayssäkin. Tiiätte kyllä. Ei mitään tietoa mitä ne heittää sinne sekaan, että ne on niin pehmeitä, mutta kyllä meidän versioistakin tuli tosi hyviä. Taidan ensi kerralla heittää mukaan vähän valkosuklaata, tällä kertaa oli vaan ihan leivontasuklaata.

Lähdettiin tänään käymään kaupassa hakemassa maitoa ja kermaa, mutta noh...mitäänhän ei tarvittu, mutta kasa tavaraa silti löysi tiensä meidän kärryyn.
Miten tää aina tapahtuu? :--D

Edellisessä postauksessa kerroinkin jotain jo siitä, että teekuppiin ei saa jättää teelusikkaa, mutta eii, mä en näköjään vaan opi. Aina se siihen jää, ja sitten kun tee on juotu, mä muistan sen, että se ei siinä saisi olla. Millon mä opin?

Ja niin! Löysin tänään vihdoinkin sellasen täydellisen huulipunasävyn mitä oon ettinyt ihan liian kauan aikaa! Pinkki, mut ei liian pinkki. Enemmän vaaleanpunainen ku pinkki. Mut ei kuitenkaan liian vaalea. Sellai sopiva. Olkaa ylpeitä.

*
*
*
*
*
*




*
*
*

Aattelin nyt ostella tällasen, ja kokeilla toimiiko tällaset nyt mun nassulle ollenkaan. Voin vaikka myöhemmin kertoa tosta vähän lisää, ku oon ite tutustunu tohon ja testannu sitä :---) just let me know if you're interested about the post :--) 




*
weheartit*

<3oona



I am leaving, this is startingTo feel like it's right before my eyesAnd I can taste it, it's my sweet beginning


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti