torstai 13. syyskuuta 2012

Raise my hands, paint my spirit gold

Heei!

Tänään alkoi taas vapaat, ja en jaksa oottaa, että meen lauantaina ihan normaaliin isoon ruokakauppaan. Kuulostaa tyhmältä, kyllä, mutta mulla on hyvä syy olla innoissani!
Jotkut nyt varmaan muistaa edellisistä postauksista, että mä alotan koulun tällä puolella, ja niin, ensi torstaina menen sinne kurssille ensimmäistä kertaa!
Ja sitä varten täytyy ostaa kaikki ihanat uudet vihkot, kansiot, kynät ja penaalit, ja siksi oon niin innoissani jostain kauppareissusta, koska sieltä mä ne hankin.

Mä oon sellanen, että oon aina naurettavan innoissani uusista kynistä ja vihkoista, ja ne omalta osaltaan tuo mulle lisää opiskelumotivaatiota. Anyone? Toivon etten oo ihan ainoo tällanen :---D

Emppu oli tänään koulussa, ja oli tehnyt innoissaan paperin, mihin oli liimannut kiinni vihreän nauhan. Hieno oli.

Loppupäivä menikin sitten valaskalaa leikkiessä (jepjep, valaat on kivoja. samoin näköjään mun pingviini, se löytyi aika nopeasti Empun suusta. Se nokka. Maistu varmaan hyvältä.)

ps. varattiin eilen Kian kanssa sille lentoliput tänne sateiseen Englantiin, ja hotellitkin on melkein varattu! Can't waiiit!

pps. kerroinko jo, että menen katselemaan ensi huhtikuussa Two Door Cinema Clubia livenä Lontooseen? en jaksa näköjään odottaa sitäkään.


*
*
*
Tässä vähän mun meikkejä, mitä käytän melkeinpä päivittäin :----) Tietenki välillä vaihtelee, riippuu minne on menossa. Mutta suunnilleen näitä käyttelen ihan normaalina päivänä. 
Mitä meikkejä sä käytät päivittäin?


eli käytän joko meikkivoidetta, tai alapuolella olevaa BB-voidetta. Riippuu päivästä ja ihon kunnosta :--) 



*
*


*
*




*


*
*weheartit

<3oona



2 kommenttia: