maanantai 10. joulukuuta 2012

Can you hear me?

Heei! 

Tiiättekö sen tunteen kun aamulla heräätte, ja sulla on maailman pahin päänsärky, ja verhojen välistä tuleva valo tuntuu siltä, että sä kuolet siihen?
Tervetuloa mun aamuun. Nyt oon sentään ihan kunnossa, ja panikoin mun torstain koetta, mikä on oikeesti vähän turhan haastava :--D kokeena siis creative writing, ja aiheena 'Looking back'. yh
Tänään oli siis tarkoitus kirjottaa tota, mutta se nyt vähän sitten jäi. 

Eilen oli muuten Empun synttärit, ja mä tosiaan leivoin sinne synttäreille kakun ja muutaman pellin mokkapaloja, heittelen kuvia teidän suuntaan vaikka huomenna tai ylihuomenna :--) 

Kohtapuolin pitäisi varmaan alkaa myös pakkailemaan, nimittäin perjantaina olisi lento Suomeen! Pienenpieeni ongelma vain. Mä oon ostellut täältä jonkun verran tavaraa ja lehtiä, ja ajattelin, että voisin viedä niitä nyt sinne Suomeen. No ei. Mulla on vaan käsimatkatavara Lontoosta Helsinkiin, ja Helsingistä Lontooseen se 23 kiloa. Mitä.
Täytyy varmaan heitellä niitä tavaroita sitten pääsykokeiden yhteydessä sinne Suomeen...tai sitten raahaan ne kaikki vaan silloin kesäkuun puolessa välissä. 

Tänään on muuten Emilian synttärit, ja päätin sen kunniaksi etsiä koneelta muutamia kuvia Emiliasta :--) hehe

Kivaa viikon alkua teille! 

*









Ette muuten ikinä arvaa mitä hajuvesinäytettä Emilia tuoksuttelee tossa :---D arvauksia?



*
*

*weheartit

<3oona


2 kommenttia:

  1. kiitos rakas, mun edustavimmat kuvat yhdessä postauksessa! oot ihanin ystäväiseni <3

    p.s. taidan jopa muistaa mikä hajuvesi toi oli! :D

    -Emilia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahha äläs nyt, noi on hyviä kuvia :-----)

      ps. sun pitäiski, se oli hyvä! :--D hehe

      -oona

      Poista